Повернення та обмін

Collapsible content

Що робити якщо під час отримання товар не відповідає замовленню або виявлені дефекти?

Можливі два варіанта:

1. Повністю повернути замовлення та повідомити нас. Ми оновимо проблемні позиції та відправимо нову посилку.

2. Оплатити замовлення, повернути проблемні позиції та повідомити нас. Ми відправимо заміну або повернемо різницю.

Що робити якщо проблема виявлена після отримання посилки?

1. Повідомте нас та коротко опишіть ситуацію. Прикладіть фото або відео товару.

2. Відправляєте проблемні товари Новою Поштою або Укрпоштою.

3. Отримуєте кошти або позиції на заміну.

Як повернути кошти, якщо я оплатив замовлення не картою?

Якщо оплата здійснена не картою, потрібно вказати номер карти на яку ви бажаєте отримати повернення коштів.

Чи можу я зробити часткове повернення замовлення?

Так, ми здійснюємо як повне, так і часткове повернення замовлень, у випадку виявлення дефектів.

Скільки часу займає процес повернення коштів або обміну?

Повернення або обмін займає до 10 робочих днів з моменту отримання повернених товарів.

Чи можу я повернути товар із пошкодженою упаковкою?

При виявленні дефектів товару збережіть упаковку, інакше повернути чи обміняти товар неможливо.

Хто сплачує повернення?

Всі витрати на повернення товару ми беремо на себе. Таким чином, вам не доведеться платити за доставку.


Процес повернення товару

Проблема при отриманні

Якщо товар не відповідає замовленню або пошкоджений, ми повернемо гроші або зробимо заміну. Для цього можна повністю повернути замовлення та повідомити нас - ми оновимо проблемні позиції та відправимо нову посилку.

Або ж можна оплатити замовлення, повернути проблемні позиції та повідомити нас - ми відправимо заміну або повернемо різницю.

Проблема після отримання

Опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару та надішліть на shop@glamor.com.ua з електронної адреси, використаної для замовлення. Також можна зв'язатися через Telegram.

Обмін та повернення

Умови повернення
Ви можете повернути товар протягом 14 днів, якщо упаковка не порушена. При виявленні дефектів товару збережіть упаковку, інакше повернути чи обміняти товар неможливо.

Процес обміну або повернення
Менеджер запропонує рішення та розповість, як відправити товар. Протягом 10 робочих днів після отримання ми приймемо рішення про повернення коштів або обмін позиції. Якщо оплата була не картою, потрібно вказати номер карти на яку ви бажаєте отримати повернення коштів.

З усіх питань звертайтесь за телефоном: (098) 725 59 20, або пишіть у мессенджер: Telegram.